muvo 2c

Creative Muvo 2C Review – Boxa wireless performanta cu personalitate

Creative este un producator de echipamente audio foarte cunoscut. In ultima perioada au lansat produse noi, printre care si noua boxa portabila Muvo 2C, despre care vom vorbi in acest articol. Creative Muvo 2C reda muzica preferata cu ajutorul conexiunii Bluetooth 4.2. Atasarea unui microSD este posibila, aceasta boxa fiind capabila sa citeasca cele mai populare formaturi audio, chiar si FLAC-uri. Conexiunea auxiliara prin jack 3.5 mm este prezenta, aceasta oferind o calitate audio mai buna decat transmisia wireless. Cu ajutorul tehnologiei Wireless Link se pot conecta  doua boxe, pentru un sunet stereo cu volum dublu. Creative Muvo 2C este o boxa compacta conceputa pentru interior/exterior, aceasta avand o greutate de ~159 de grame si dimensiuni compacte de buzunar. Muvo 2C se adreseaza utilizatorilor care au un buget limitat, dar au nevoie de sunet de calitate.

Specificatii cheie:

• Sunet mono;
  • Tehnologia Wireless Link permite legarea a doua sau mai multe boxe impreuna;
  • Conectare wireless prin Bluetooth (4.2 );
  • Profile Bluetooth: AVRCP (Bluetooth Remote Control), A2DP (Wireless Stereo Bluetooth), HFP (Hands-free Profile);
  • Slot de card microSD si conector auxiliar jack 3.5 mm;
  • Poate reda fisiere audio FLAC direct de pe card;
  • Rezistenta la praf si apa, datorita certificarii IP66;
  • Acumulator cu autonomie de 6 ore ( Li-ion de  650mAh);
  • Poate fi controlata prin aplicatia Sound Blaster Connect;
  • Greutate: 159g;
  • Dimensiuni: 67.0 x 93.0 x 38.0 mm.

Inspectie Vizuala

Creative Muvo 2C (4) Creative Muvo 2C (3) Creative Muvo 2C (2)

Cutia exterioara din plastic rigid, poate fi folosita pentru transport.

Creative Muvo 2C (5)

In cutie gasim: manuale de utilizare, cablu micro-USB de 60 cm si boxa Muvo 2C.

Creative Muvo 2C (6)

Peste difuzorului frontal este atasata o plasa metalica.

Creative Muvo 2C (7)

La baza gasim doua picioare din cauciuc anti-derapant.

Creative Muvo 2C (8)

Pe spate gasim un mini subwoofer responsabil cu bassul profund.

Creative Muvo 2C (9)

Muvo 2C are o interfata de control formata din 5 butoane.

Creative Muvo 2C (10) Creative Muvo 2C (11)

Pe lartea dreapta gasim mufa de incarcare ( microUSB ), slotul microSD si mufa auxiliara.

Creative Muvo 2C (12)Creative Muvo 2C (13)

Boxa este foarte usoara si incape cu usurinta in mana.

Creative Muvo 2C (1)

Am comparat dimensiunile boxei cu un acumulator AA si o pompita de praf Giottos.

Utilizare

Creative Muvo 2C poate fi utilizata in orice imprejurare, datorita rezistentei la apa si praf. In momentele cand vrei sa te deconectezi, lasi telefonul acasa, scoti microSD din el si te poti bucura de muzica preferata oriunde, boxa fiind un player mp3 independent. Poate fi agatata de rucsac  in timpul calatoriilor si nu se va intrerupe timp de aproape ~3 ore la volum maxim. Autonomia maxima poate ajunge pana la 6 ore, pentru o singura incarcare. Fiind atat de compacta si usoara, este de asteptat sa nu avem parte de o autonomie indelungata. Acumulatorul de 650 mAh se reincarca de la un port USB normal in cam 70 de minute. Muvo 2C poate reda muzica in timp ce sta la incarcat.

Muvo are un design rotunjit si simplu, nici o margine nu este ascutita, iar atentia la detalii este surprinzatoare. Constructia exterioara pare sa fie realizata din doua bucati, carcasa din plastic si grilajul metalic din fata difuzorului. Finisajul plasticului este fin, iar varietatea culorilor disponibile va multumi majoritatea utilizatorilor. Cele 5 butoane se incadreaza perfect in design-ul carcasei si au un raspuns tactil silentios. Integrarea a doua difuzoare intr-o carcasa supla este un lucru de laudabil.

muvo 2c culori muvo 2c

Toate culorile disponibile pentru Muvo 2C.

Calitatea sunetului difera  in functie de modul de redare folosit. Conexiunea bluetooth ofera comoditate cu putin sacrificu la calitatii audio, mai exact bass-ul se aude putin cam spart. Cand am atasat cardul microSD cu fisiere FLAC sau playerul Fiio X1 prin intrarea auxiliara, calitatea audio capata o imbunatatire majora. Bass-ul este peste asteptari, iar mediile si inaltele se aud clar si fara mari distorsiuni la volum maxim. Interpretarea calitatii tine de fiecare utilizator in parte, dar avand ceva experienta cu boxele wireless, pot spune ca Muvo 2C nu va dezamagi potentiali posesori. Volumul boxei este multumitor, aceasta putand acoperi o camera de 6 x 4 metri cu un sunet bogat si calitativ.

Masurare Muvo 2C (2)

86.7 decibeli genereaza boxa la 20 cm distanta.

Masurare Muvo 2C (1)

La 100 cm fata de boxa volumul scade cu ~10 decibeli.

Nu recomand auditia la sub 100 cm, fata de boxa.

Concluzie

Boxa Creative Muvo 2C este potrivita tuturor persoanelor pasionate de calatorii si muzica. Datorita greutatii reduse si a dimensiunilor compacte, aceasta poate fi transportata in buzunar. Sunetul de calitate este oferit de mini subwoffer-ul alaturi de difuzorul frontal. Conectivitatea boxei se face prin bluetooth, intrare auxiliara si poate functiona ca player mp3 independent cu un card microSD cu muzica. Designul este placut si este oferit intr-o varietate mare de culori. Principalul dezavantaj al boxei este autonomia scazuta, se poate intelege acest neajuns.

Muvo 2C este disponibila in Romania la un pret cuprins intre 140 si 170 lei. Produsul poate fi achizitionat in Romania de la PC GarageCEL.roevoMAG eMAG.

PRO

• Sunet de calitate cu bass profund;